Как да отслабнем докато караме колело: 6 ключови съвета

Без значение дали сте любител или професионален колоездач, можете успешно да намалите теглото си докато карате. А ние от VELOMASTERS подготвихме за Вас кратък наръчник как да го постигнете.

  1. Хранете се по няколко пъти на ден, в по-малки количества и ограничете сладките и тестени изделия. Пийте много вода! И намалете алкохола.

Яжте по-малко. Звучи очевидно, но е от огромно значение ако искате да се отървете от излишните килограми. Планирайте седмичното си меню и пазарувайте спрямо него. С планираното меню ще готвите по-малко време и ще имате повече време за колоездене. Сега е сезонът на всички прекрасни и пресни плодове и зеленчуци. Възползвайте се!Алкохолът е сред основните фактори, които ни карат да трупаме излишно тегло.Изменя възприятията ни, изгубваме преценка за изпитите количества, пием още повече и освен това огладняваме зверски.

 

 

  1. Преди да се качите на колелото сутрин, хапнете си по-стабилно

Закуската е тази, която дава летящ старт на деня ни. Ако не хапнете сутринта няма да имате сила за каране на колело. А освен това тялото Ви ще се съсредоточи върху това да запази запасите си от така нежеланите от Вас мазнини.

 

  1. Не се обличайте прекалено топло с цел да се изпотите и така да отслабнете

Изключително погрешно е схващането, че чрез потене се отслабва. Да, ако задържате вода, ще се отървете от част от нея. Но по-вероятно е просто да се дехидратирате. Облечете се така, че да Ви бъде комфортно и пийте повече вода докато карате. Така ще пречистите организма и ще изгорите повече калории.

 

  1. Отнасяйте се с особено внимание към глутена

Той е сред протеините, които се консумират най-често. Навсякъде по света. Така е, защото се съдържа в едни от най-разпространените на света житни култури. За момента за него се знае, че е вреден единствено когато сте алергични към него. Струва си обаче да се замислите, че като ограничите консумацията му, ограничавате тестените и преработените храни. А така няма да Ви бъде тежко преди да се качите да карате колело.

 

  1. Заложете на пресните зеленчуци и чистото месо

 

Тези два вида храни задължително присъстват в менюто на всеки един професионален спортист. Заменете хранителните добавки с естествените, свежи храни. Тогава енергийните Ви нива ще се повишат, както и желанието Ви за физическа активност. И тогава идва ред и на Вашето любимо колело!

 

  1. Дайте шанс на интервалните тренировки и докато карате колело

Кой е казал, тези тренировки са подходящи само при бягане? Опитайте да направите 5-6 повторения, всяко от около две минути, в които с всички налични сили въртите педалите. После – минутка-две възстановително каране. С времето можете да увеличите времетраенето и на двете.По този начин се горят много повече калории. Постига се after-burn ефект. Той ускорява метаболизма Ви за часове напред, дори и след като отдавна сте спрели да карате.

И накрая, от сърце Ви казваме: не е толкова важно дали сме пълни или слаби от гледна точка на външния вид. Най-важното от всичко е да сме здрави. Така ще се чувстваме добре и ще бъдем щастливи. А какво е по-важно от това?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *